..



Genç Kız Pastası...





BİR GENÇ KIZ YETİŞİYOR....

Bir genç kızın en büyük zevki nedir diye sorarsanız aklıma alış verıs yapmak,müzik dinlemek ve cicili bicili odasında vakit geçirmek derdim :))
cuma aksamı bir telefonla son siparişimi aldım.Sevgili Meral ablam kızı İrem için cicili bicili renklimi renkli bir pasta istedi.tabıki baslattıgım kurabiye kampanyasındanda nasiplenmiş oldular :)
İrem tam bir pasta düşkünü oldugundan bol çikolatalı bol renkli bir pastam olsun dedi.
düşündüm ve Genç kız tasarımına karar verdım.bu modelı sevgili Emel Başdoğanın kitabından alıntı yaptım.
pazar günü pastamı teslim ettim..
eritilmiş çikolata ve bol muzla hazırladım pastamı.Umarım begenmıslerdır

Şenel Ailesine afiyet olsun dileklerimle :))
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT