..



dansöz ve striptizci pastası :))





Gectıgımız gunlerde bır sıparıs teslımatı yapmıstım.ıkı katlı kalplı,lıla pembe mor tonlarında hazırladıgım peri kızı pastam.
sıparısımden sonra Alev hanım bana ulastı ve yakınları ıcın hazırladıgım pastamı cok begendıklerını kendi eşi içinde bır pasta ıstedıgını soyledı.
Hazırladığım tasarımlar içinde en çıngın olanı bu pastamdı :)
Haftasonu sipairşlerimdendi Dansöz pastası.Biraz +18 oldu bu pastam
Alev hanımın eşi sureklı takılırmıs pastamdan dansöz cıkacak dıye Alev hanımda çıkarttı dansözü.yanındada striptizcisi ıle hemde :)) hem striptizci hemde dansöz pastası oldu.Pastanın üzerinde yazan mesaj Alev hanım tarafından belirlendi.aynen mesajı pastaya calıştım.
ben fikri çok beğendim Bravo :))

Alev hanımın sevgılı eşine mutlu yıllar dılıyorum Allah sızlerı hıc ayırmasın :)

sipairşleriniz için irtibat numaram: 0535 285 23 67
sekerdentatlar@gmail.com
Neslihan Yıldız
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT