..



spiderman pasta




çocukların ençok bağlı oldukları çizgi film kahramanları doğum günlerinide etkisi altına alıyor :)
kendı kızımdan biliyorum ilk şeker hamuru demememi kızımın doğum günü pastasında gerçeklestırmıstım ve Elmo karakterlı bır pasta yapmıştım bütün gece boyunca kestirmek istemeişti bu tip pastaların en büyük kötüğü genelde bu sorun oluyor :)))
Sevgili Ayşe hanım Facebook profilimden bana ulasarak oglu Selçuk için 10 kişilik spiderman karakterli bir pasta istediğini,küçük kızı Ayşenur içinse kalpli çiçekli kurabieyeler istediğini söyledi.Spiderman daha önce çalışmadıgım bir karakter ve bu tasarımı yapmayı istiyordum küçük prens Selcugun kısmetiymiş :))
pastanın fotograflarını yayınlıyorum ancak anlayamadıgım bır sebepten dolayı kurabiyelerın resımlerını fotograf makınem TANIMLANAMAYAN FORMAT dıye engelledı ve makıneden bılgısayarıma atmama ızın vermedı :(((
ınsallah birdahakı sefere dıyorum ve fazla canımı sıkmamaya calısıyorum :))
Sevgili Ayse hanıma tekrardan sevgıler küçük prens Selcuk,nice senelere mutlu uzun bir ömür diliyorum
şekerden tatlar

Siparişleriniz için irtabat telefonu
şekerden tatlar Neslihan Yıldız
0535 285 23 67
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT