..



istanbul pastası


Bu zamana kadar yaptığım pasta tasarımlarının içinde en begendiğim,bu İstanbul Tasarımlı pastam oldu..
gectıgımız hafta facebook profılımden bir sipariş aldım.önce berber pastası istenildi benden..dşünmeye basladım nasıl yaparım ne figür yapsam acaba dıye.cok gecmedı fazlada dusunmeme gerek kalmadı pastanın tasarımı degıstı :)
sevgi hanımın yurt dısından sürpriz yapıp gelen bir abisi oldugunu buyuzden berber pastası degılde içinde oldukları durumu yansıtan bır tasarım ıstedıklerını soyledıler..
Amerıkadan gelen sevgılı arkadasım Yalın ıcın dusundugum bu tasarımı once Sevgı hanım ıcın yapmaya karar verdım..
cok ıyı etmısım cok hoslarına gıtmıs :))
tasarımın Sevgı hanım ıcınde surprız olmasını ıstedıgımden ne olacagını kendısınede soylemedım.aksam aldıgım bır telefon butun ugraslarıma degdı dogrusu..cok begendıklerını soyledıler ;:))

kendı dogum gunumdede buna benzer bır İstanbul Silüetı yapmayı dusunuyorum :)
sevgı hanıma selamlarla....
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT