..



sevgiliye kurabiyeler





Bugun saat 15.30 sıraları telefonum caldı..
cok güzel sesli bır bayan bana facebook tan ulastıgını ark listemde bulundugunu,elinde kocaman bır kutusu
oldugunu ve içine sevgilisi için kurabıyeler istedıgını söyledi..
ama bu kurabıyeler aksam 6 ya akadar yetısmek zorunda dıyınce ımkansız dedım once
nasıl olur nasıl yetısır dedım.ama ses tonu oyle şekerdiki hayır yetıstıremem dıyemedım.nasıl yetısecegını
bılmeden tamam dıyıvermısım
cok ıstıyordu cunku..
hemen alelacele hazırladım kurabıyelerımı
kayınvalıdemı cagırdım annecım yetıs dıye :) posetleme ve harflerı kesmeme yardım ettı
bu sırada bırde elektrıkler kesılmesınmı :((
love you hug me v.s yazılı olanları mum ısıgında hazırladım
ama herseye ragmen tam 35 kurabıye aksam saat 17.55 ' te calıştıgı binadaydım.
hanımefendı kaptı kurabıyelerını sevdiğinin evıne yola cıktı..
bende nedense ınanılmaz bır huzur ıcınde evıme döndüm :))
afiyet seker olsun buram buram aşk kokan kurabıyelerımı umarım begenırsınız
sevgiler Neslihan Yıldız
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT