..



BARBİE PASTASI




Gülçin hanımın kızı İremin pastası bu Barbie pastamız.
Gülçin hanım kutlama yapmakla yapmamak arasında kararsız kalmıs olacakki son anda gelen bir siparişti Barbie pastamız :)
nasıl olsun nasıl bır tasarım yapalım derken kızına en uygun tasarımın Barbie pasta olacagına karar verdi ve gerisini bana bıraktı
hemen hazırladım pastasını,simlerle bezeli ( yenilebilir saglıga zararsız sim ) ışıl ışıl bir barbie oldu.kelebek kanatları ile muhtesem bır peri,parlak çiçeklerle bezeli bir pasta çıktı ortaya.son olarak tüylerle tam bir kız pastası,bir kokoş pastası oldu :)
ertesi güne yetiştirdim Begenılerını bildirdiler çok memnun kaldım

Daha önce Ayşe hanım ikizlerine hazırladıgım ikiz bebek pastasının tadına bakma şansını yakalamıslar Ayse hanım vasıtasıyla bana ulastılar çok memnun oldum tanıstıgıma
minik prenses İreme uzunn saglıklı bır omur dılerım

Neslihan Yıldız

sizde sipariş vermek isterseniz
irtibat numaram:0535 285 23 67
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT