..



KURUFASÜLYE,PİLAV PASTASI :)))

Şimdiye kadar hazırladığım pastaların içinde en matrak en uç pasta sanırım pilav üstü kurufasülye pastası oldu :)
daha önce Esra hanımın eşi için 3 ayrı pastadan oluşan oyuncakçı baba pastasını hazırlamıstım.Bu defa erkek kardeşi için hazırlandı pastamız.


Esra hanımın erkek kardeşi önünde kuzu çevirseniz yine kurufasülye,pilav söylermiş.doğum günü pastasınıda bu şekilde hazırlatalım demişler :) çookk yaratıcı oldu bence ;)
standart bir yemek tabagı yerine bakır süslü püslü bir çanak görünümü olsun istedim.Aslında tam istediğim gibi arabesk tonlarda hazırlanmış bir pasta oldu :)çok keyif aldım hazırlarken.hem yaptım hem şu fasülye yedı buçuk lira diye diye eğlendım :))
pastamız vanilyali ve frambuğazlı nemli kekten hazırlandı.ara katlar beyaz çikolatalı ve muzlu,çerez olarakta fındık ile zenginleştirildi..

mutlu keyifli,bol pilav üstü kurulu :) ve sevdiklerinizle beraber bir ömür dilerim

Neslihan..

siparişleriniz için irtibat: 0535 285 23 67
sekerdentatlar@gmail.com
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT