..



Alev ile Miraç'ın evlilik yıldönümü pastası

Sevgili arkadaşım Alev ile daha önce eşi için hazırladığım striptizci pastası vasıtası ile tanışmıştık ,sonralarında okadar güzel elektrik aldık ki birbirimizden biranda yakın arkadaşım,dert ortağım vede dostum oldu..
geçtiğimiz hafta ilk evlilik yıldönümlerini kutladılar.Bu defa Eşi Miraç beni aradı ve Alev için özel bir pasta hazırlamamı istedi :) diz çökmüş halini hesaplamıştı ama :)))) Miraçla gün içinde yoğunluğundan dolayı çok fazla irtibat kuramadık.tasarımda sadece doğmasını istediği bir bebek ve iletmek istediği özel bir söz vardı.çok fazla detay çalışmak istesemde kurulamayan irtibattan dolayı malesef çalışamadım :(

aslında aklımda tanıştıkları apartmanı işlemek,daha sonra aşklarının başladığı Fethiyeyi konu almak ve sonunda evliliklerini konu almak istesemde bunu tam anlamıyla başaramadım..
Miraç Alevimin önünde diz çökmüş ve SANA HEP YENİDEN BAŞLAMAK İSTİYORUM diyebildi :))

Gecenin ilerleyen saatlerinde aldığım telefonla çok mutlu oldum :)
Alevın en sevdiği çocukluğundan kalma elbisesi figürün üzerine çalışılmıstı ve çok duygulanmıştı .pastam çok beğenilmiş mutlu oldum

sizi sevıyorum
mutlulugunuz hergecen gün dahada çogalsın

Neslihan...
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT