..



RÜYA'IN EEYORE PASTASI


Sevgili Rüya tam bir eeyore aşığı :)
geçtiğmiz günlerde doğum günü kutlandı ve eşi Kaan beni arayarak Rüya için pasta hazırlamamı istedi.zamanımız çok kısa idi ve ortaya kusursuz bir pasta çıkartmam gerekiyordu


hemen başladım hazırlıklara.
üzerine ne yazalım nasıl bir tasarım olsun derken Kaan eşi için muhteşem bir söz birde tasarım buldu.Hediyesi dev bir eeyore ve yanında bir çok eeyore :) olacagından pastasıda öyle olmalıydı :)
şaşkın eeyore pastamıza çok yakıştı.
pembe beyaz renklerde hazırlanmış ebruli hamur ile kapladım ve Rüyanın sevdiği diger renkleri kullandım.
içi bol çikolatalıydı.fıstıklarla ve muz ile zenginleştirildi.
çok beğenilmiş Rüyanın gözleri dolmuş gördüğünde :) nasıl mutlu oldum anlatamam :)
sevgili Rüya iyiki doğmuşsun mutluluğunuz bir ömür boyu sürsün :)
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT