..



Mir Ducem'in palyaçolu ilk yaş pastası

Sevgili Reyhan hnm geçtiğimiz günlerde bana ulaşarak oğlu Mir Ducem'in ilk yaş pastasını yaptırmak istediğini söyledi
Doğum günü partisine katılacak olan misafirlerine armağan etmek üzere korsan palyaço kuklaları aldığını pastasınında bu armağanlara uygun olmasını istedigini belirtti
kuklaların fotoğraflarını gönderdi ve birebir aynılarını çalışarak pastasını tamamladım
pastamız çikolatalı ara krema,nemli kakaolu kek,muz,çikolata kaplı fıstık ve damla çikolatadan oluşmakta.
Pazar günü kutlanacak doğum günü partisinin geri dönüşünü bugun aldım ve çok mutlu oldum.hem misafirler hemde ev sahipleri çokbeğenmişler :)
c.tesi günü aksam 22.30 cıvarı çekilen fotoğrafların görselleri yetersiz oldu ama anlaşılabilir olduğu düşüncesindeyim :)
Mir Ducem 'e uzun ve şağlıklı bir ömür Annesi Reyhan hanıma sonsuz sevgi ve selamlarımı iletiyorum

Neslihan Yıldız
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT