..



RAKI MASASI PASTA

Rakı masası temalı pastayı ilk 3 yada 4 yıl önce hazırlamıştım.o günden beri en çok çalışılan tasarımlarımdan bir oldu.
sürekli değişti,farklı evrelerden geçti ve birçok pastacı tarafından çalışıldı :)
ılk hazırladığımda patentini almadığım için çok pişmanım :))

şimdi sıra Pınar hanım için hazırlanan Rakı masası pastamızda :)
Erkek arkadası için hazırlanan pastamız C.tesi günü arkadaşlarıyla birlikte atölyeye gelen Pınar hanım'a teslim edildi.lezzet olarakta görünüş olarakta çok beğenilmiş mutlu oldum :)
Pınar hanım sizinle tanışmak ve çalışmak çok keyifliydi.
selamlar ve sevgilerimle

işte bir defa daha evrim geçiren Rakı masası pastamız



2 yorum:

Unknown dedi ki...

işte benim güzel pastam we neslihan hanım bir kez daha ellerinize kollarınıza sağlık tek kelimeyle harikaydııı....

Unknown dedi ki...

EN ZOR MUSTERILERIMDEN BİRİNİN BLOG SAYFAMA BÖYLE BİR YORUMDA BULUNMASI AYRICA MUTLULUK VERDİ :)) SİZİN DEMENİZLE TABIKI BEN BUNA KATILMIYORUM :))
EN ÖZEL GUNUZDE,GÜZEL HATIRALARINIZDA YER ALMAKTAN MUTLULUK DUYUYORUM
COK TESEKKURLER :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT