..



Sevgiliye Özel Kurabiyeler

Geçtiğimiz sevgililer gününde çok sayıda kurabiye seti hazırladım.
birbirinden farklı,bazende aynı modelleri çalıştım.geçtiğimiz yıl hazırladığım setlerden bile isteyenler oldu neyseki p.tesi öğlene kadar bütün siparişler yerlerine ulastırıldı.Hatırlarsanız sevgililer günü için hediye kurabiye setleri gönderdim.çekilşteki verilen kurabiyelerde hazırlananların aynılarındandı ancak kovasız kutu içinde kargo ile gönderildi.
şimdi sevgililer gününe özel, sevgiliye özel kurabiyelerim karşınızda..


sevgili Nurdan ve utkunun kurabiyeleri

internet üzerinden bana ulaşan ceyda hanım'ın  kurabiyeleri ve kutulanmış halleri

sevgili Nuray hanım için hazırlanan kurabiyelerimiz ve gönderilmeye hazır halleri

2 yıl önce hazırlamış olduğum ve o günden beri sevgililer arasında klasikleşen modelimiz bu yılda istendi.Gülşah hanım için hazırlanan setlerimiz p.tesi günü teslim edildi.

Seren hanım ve erkek arkadaşı için hazırlanan kurabiye setlerimiz Bahçelievler yaylaya gitti.Kemikleşmiş müşterilerime sevgilerimle :)

Birgül hanım yine internet üzerinden bana ulaşan Atölyemden teslim alan ve tanışma fırsatını yakaladığım müşterilerimden.
Birgül hanımın selerine isteği üzerine eklemeler yaptık.sizinle tanışmak çok güzeldi sevgilerimle :)



 Bunlarda gönderilen diğer kurabiye setlerimiz..

hediye gönderilen setlerimizin fotografları çalışılmış modellerin aynısı oldugundan sayfama eklenmemiştir.
herkese selamlarımla...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT