..



Yalın için hazırlanan 1 yaş pastası

Derya hanım'ın oğlu Yalın için hazırladığımız ayıcıklı pastamız geçtiğimiz pazar günü teslim edildi

alttaki posttada Yalın için hazırlanan kurabiyelerimiz var


pastamız tarçın rengi,mavi, ve kahverengi tonlarında hazırlandı
iç tasarımı aynı Mir Ducem için hazırlanan pastamız gibi çikolatalı ara krema,kakaolu şekerden tatlar pandispanyası,muz,çikolata kaplı bütün fıstık,damla çikolata ile hazırlandı
c.tesi gecesi geç vakitlerde biten pastalarımın fotoğraflarını çekmekte çok zorlandım.gün ışıgı olmadan yetersiz aydınlatmada ve daha yumuşak olan figürlerde ancak bu sonucu alabildim :(
geç vakitlere kadar çalıştığımda en büyük sıkıntım yoğunluktan görsellere yeteri kadar vakit ayıramadığımdandır.acil gelen siparişlerde görselleyemediğim pastalara yanmıyorum değil :((

                         Derya hanıma ailesi ile uzun bir ömür Yalınada başarılı ve sağlıklı bir hayat dilerim

Pazar günü için hazırlanan pastalarımızın birlikte görüntüleri ile bu hafta sonunu bitiriyorum
Yeni haftada herkese kolaylıklar dilerim

Neslihan Yıldız

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN İRTİBAT